Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Wednesday, March 31, 2010

"Contest Aksi Menarik Si Comel Bersama Floater" Sempena 1st Birthday HNI

Salam...
Alamak..hari ni dah 31 Mac...sempat ke nak join contest yg dianjurkan oleh HNI Family ni...
harap2 sempat la yer...

Tuan rumah saya join yer... tapi tak tau nak pilih gambar mn satu sbb x der gambar Si Comel sorang jer dgn floater, semuanya dikelilingi oleh para pengiringnya..harap2 layak la bertanding yer....boleh ker? ( harap sgt nih..hehe)
Tuan Rumah pilih la mn satu gambar yg difikirkan paling layak sbb tuan punya diri x dpt nak buat pilihan.. boleh yer...
Ini gambarnya...yg ni dgn ummi

Ni lagi satu gambar...dgn abah pulak


Nama Si Comel : Nur Zahirah Sofiyyah bt Mohd Idris
Tarikh lahir : 8 Januari 2009
Masa gambar atas di ambil umur sofiyyah 1 tahun yg gambar bawah pulak umur sofiyyah 8 bulan
boleh yer tuan rumah pilihkan...terima kasih
Kalau sape2 lg nak join (sempat lagi ker...hehe) klik kat SINI yer
tima kasih...

No comments:

Post a Comment