Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Monday, March 22, 2010

Contest - Muka Garang Si Kecil

Kali ni nak masuk Kontes ni pulak.... Muka Garang Si Kecil anjuran Puan Lina, mama kepada Danish sempena beliau tak pernah menang mana-mana contest jadi dia buat la contest sendiri... hehe.. tak pe cuba lagi lain kali yer...

kalau ada sesapa yg nak join tu klik kat sini..
http://mylittleone-danish.blogspot.com/2010/03/my-first-ever-contest-muka-garang-si.html

Kebetulan ada gambar sikecik ni dengan aksi muka garang...dengan matanya yang besar dan bulat....jadi cuba jer la...



Nama si garang ini (x der la...dia ni sebenarnya sweet la sesangat.....)
Nama penuh : Nur Zahirah Sofiyyah bt Mohd Idris
Nama manja : zahirah pun bole sofiyyah pun bole
Tarikh lahir : 8 Jan 2009
Nama Ibu : Nor Riza Md Johan
puan penganjur nanti sila la terjah yer...

1 comment:

  1. assalamualikum.. saya dah terjah.. terima kasih sudi join contest.. good luck ye..

    ReplyDelete