Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Tuesday, April 20, 2010

Best Moment Mommy to be contest...



Ummi nak cuba nasib ummi pulak masuk kontes ni...

Kontes "Best Moment Mommy To Be" ni anjuran Mummy Chubby sempena menyambut Hari Ibu nanti....

Tarikh tutup adalah pada 2 Mei 2010 dan pemenang akan diumumkan pada 9 Mei 2010

Meh la join sama... kalau nak KLIK SINI....




Ummi sebanarnya x banyak gambar mase pegnan...sbb ummi kalau pegnan pun x nampak sgt sbb ummi selalu pakai jubah/abaya... kalau ummi pegnan pun orang tak perasan...

Tapi ni terjumpa satu gambar masa pegnan anak last (nombo 4) haritu...

pegnan kali ni ummi terasa lain sikit...mcm nak bergaya lebey.... (hehehe) tak nak pakai jubah, pakai la baju ngandung beli kat jusco..pastu suka sgt dgn bunga2...

Rupa-rupanya nak dpt baby girl...alhamdulillah syukur yang teramat sgt... tiga yang mula2 tu semua hero... doktor kasi last chance no 4 sbb ummi tak boleh bersalin normal... semua caeser.. cadang nak anak ramai...tapi x kesampaian...jadi 4 org jer la anak ummi nampaknyer... alhamdulillah syukur...

Jadi, ni la gambar ummi masa pegnan yang no 4 tu...satu pengalaman yang cukup manis dan ummi amat bersyukur atas kurniaanNYA... ummi bersalin pada 8 Jan 2009


Tadaaa.. ini la gambo nyer...
Good Luck semua..!!!

4 comments:

  1. hai ummi sofiyyah...salam kenal & TQ join contest mummy.. comey je! ok, mummy amik picture yer.. GUD LUCK tau!

    ReplyDelete
  2. Tq mummy chubby kerna sudi dtg menjengah...

    ReplyDelete
  3. Cantiknya masa preggy .. ni mesti bb gurl kan?

    ReplyDelete
  4. hehe..pandai mama khaian teka... alhamdullah, akhirnya yang last dapat jgk sorang gurl..

    ReplyDelete