Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Monday, April 19, 2010

Contest Baby Comot Mamam...



Mari join kontes ni pulak...

Anjuran ShOpALisTic dan tarikh tutup penyertaan adalah pada 30 April 2010... jam 12.00 tengahari

Mesti mommy2 byk gambar baby tengah makan kan...??? suke tengok diorang makan...kalau diorang makan sure comot punyer...pastu snap gambar...

Daripada dibiarkan gambar2 tu tersimpan jer meh la klik
SINI untuk memeriahkan kontes ni....

Jom la...

Sekarang mari kita tengok anak ummi yang sorang ni.....dia ni memang suka makan.. bagi la apa saja.. manis, masam, pedas semua dia tibai...!! pastu nak makan sendiri pulak tu... tak mau orang suapkan....

Tengokla apa dah jadi...habis semua satu badan...adoiii..!!! seksa nak bersihkan... mula-mula memang geram tapi geli hati pulak bila tengok keadaan dia mcm tu.... tidak mengapa sayang... ummi bahagia melihat dikau gembira...

Gambar ni ummi ambik masa sofiyah tengah makan cupcake lepas balik kenduri kawen anak kawan... sampai jer rumah terus abah kasi makan...apa lagi...abah la yang kena bersihkan... hehehe...tq abah...!!



Nama baby : Nur Zahirah Sofiyyah
D.O.B : 8 Januari 2009
Ummi : Nor Riza Md Johan
Abah : Mohd Idris Osman

Amacam..?? comot tak..?

No comments:

Post a Comment