Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Sunday, April 4, 2010

FACE EXPRESSIONS CONTEST


Minggu lps masa jalan2 terjumpa contest ni tapi sbb bz tak sempat nak buat posting.. hari ni x bz sgt....harap2 sempat la siap...
Contest ni dianjurkan oleh Mamanazashop...hadiah2nya sungguh menarik... Pada kengkawan yang nak tau maklumat lanjut atau nak join contest ni sila klik kat SINI yer...

menariknya juga contest ni sbb boleh tengok bermacam-macam ekspresi muka si comel yang mencuit hati...hikhikhik...
jadi tgu apa lagi...sila la join sekali...

Ini penyertaan dari saya yer...


Assalamualaikum kawan-kawan, nama saya Nur Zahirah Sofiyyah bt Mohd Idris. Saya telah dilahirkan pada 8 Jan 2009. Ummi panggil saya Zahirah, kadang-kadang ummi panggil saya Sofiyyah, kadang-kadang ummi panggil saya Nur Zahirah Sofiyyah...tapi selalunya ummi panggil saya..."Cayang Ummi"...ummi sgt sayang saya sbb saya sorang jer puteri dlm keluarga dan saya ada 3 org abang...dah lama betul ummi tgu saya...hehe
Gambar ni ummi ambik kat Masjid Gerik masa nak hantar Tokwan dgn Opah pegi haji tahun lepas....saya tengok ramai betul orang kat masjid tu...untuk tidak membuang masa saya bagi la tazkirah sikit...bila dah lama bercakap saya rasa haus sangat jadi saya pun jerit kat ummi.. "ummi..!!! nak ayor...haus dah ni...!!!" hehehe...begitulah kisahnya pasal gambar ni....sekian terima kasih

2 comments: