Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Thursday, April 29, 2010

My Iman 1st Giveaway



Last minit nak join giveaway dari MAMA IMAN ni..

Tarikh tutup esok 1 Mei 2010..

Kalau nak join gak klik
SINI...


Ni gambar yg ummi nak masukkan dlm kontest kali ni...
gambar masa sofiyyah demam teruk baru2 ni...kesian sgt kat dia... sampai susut badan sbb x lalu makan...

semua petua yg org kasi ummi buat...letak asam jawa la, daun bunga raya la...macam2 lagi..tapi demam tak kebah jugak...sampai pegi emergency ambik darah... alhamdulillah lepas 5 hari baru baik...syukur sangat...




Nama: Nur Zahirah Sofiyyah
DOB: 8 Januari 2009 (umur sekarang 1 thn 3 bln)
Umur dlm gambar: 1 thn 3 bln


Doa yang selalu ummi baca selepas solat ketika anak sakit macam kat bawah ni:


"YA ALLAH YA TUHANKU...

AKU MEMOHON KEAMPUNAN KEHADRATMU YA ALLAH
AMPUNILAH SEGALA DOSA-DOSA HAMBAMU YANG LEMAH DAN HINA INI...


YA ALLAH YA RAHMAN...

AKU MENSYUKURI SEGALA NIKMAT DAN LIMPAH KURNIA YANG TELAH ENGKAU KURNIAKAN KEPADAKU,
SESUNGGUHNYA AKU TIDAK LAYAK UNTUK MEMOHON APA JUA DARIMU YA ALLAH

NAMUN YA ALLAH, KETIKA INI ANAKKU SEDANG SAKIT, AKU MOHON YA ALLAH SEMBUHKANLAH ANAKKU INI, HILANGKANLAH PENDERITAANNYA YA ALLAH... JIKA BOLEH, AKU MOHON YA ALLAH, KAU ALIHKANLAH SEGALA PENDERITAAN INI KEPADAKU... BIARLAH AKU YANG MENAGGGUNG SEGALA KESAKITAN INI... TIDAK TERTAHAN HATI INI MELIHAT DIA MENDERITA YA ALLAH....


YA ALLAH HU YA WALIYY TUHAN YANG MAHA MELINDUNGI

BERIKANLAH ANAKKU INI KESIHATAN TUBUH BADAN DAN KECERGASAN AKAL FIKIRAN AGAR DAPAT DIA MEMBESAR MENJADI ANAK YANG SOLEH DAN BERGUNA KEPADA AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

KAU JAUHKANLAH DIA DARI MALA PETAKA DAN BENCANA, DARI DENGKI KHIANAT ORANG LAIN DAN PENYAKIT YANG MERBAHAYA YA ALLAH....SESUNGGUHNYA ENGKAULAH YANG MAHA BERKUASA ATAS SEGALA-GALANYA


YA ALLAH...

SEKIRANYA MUSIBAH INI KAU TURUNKAN UNTUK MENGUJI KEIMANANKU, AKU TERIMA YA ALLAH TETAPI JANGANLAH ENGKAU TURUNKAN DUGAAN YANG TIDAK SANGGUP AKU MENANGGUNGNYA... SESUNGGUHNYA AKU HAMBAMU YANG AMAT LEMAH...HANYA KEPADAMULAH AKU BERLINDUNG DAN HANYA KEPADUMU LAH AKU MEMOHON PERTOLONGAN YA ALLAH...


YA SALAM, YA SALAM, YA SALAM

DENGAN BERKAT NAMAMU INI YA ALLAH, SEMBUHKANLAH ANAKKU INI YA ALLAH, SEMBUHKANLAH ANAKKU INI YA ALLAH, SEMBUHKANLAH ANAKKU INI YA ALLAH


YA ALLAH YANG MAHA MENDENGAR,

AKU TAHU KAU MENDENGAR RINTIHAN HATI HAMBAMU INI YA ALLAH, PENUHILAHHAJAT KEPERLUANKU DAN BERILAH KEPADAKU SEPERTI YANG TELAH ENGKAU BERIKAN KEPADA PARA HAMBAMU YANG SOLEH

YA ALLAH, BERIKANLAH KEPADA KAMI KEBAHAGIAAN DI DUNIA DAN KESEJAHTERAAN DI AKHIRAT DAN JAUHKANLAH KAMI DARI SIKSA API NERAKAMU...


AMINNN...

2 comments:

  1. salam...nnt g kat link ni ye..ada lucky draw updates....
    http://mummyar.blogspot.com/search/label/LUCKY%20DRAW%20UPDATES

    ReplyDelete
  2. trm ksh ye join my giveaway...

    ReplyDelete