Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Monday, May 24, 2010

Hariz Giveaway



Mari join giveaway dari Ibu Hariz sempena umor Hariz setaun..
Tarikh Tutup pada : 29 Mei 2010

ada 10 hadiah untuk diberikan... meh ler..
Kalau nak klik sini HARIZ Giveaway

Ibu Hariz mintak letakkan gambar masa sambut birthday...
Ni gambar sofiyyah masa sambut birthday yang pertama
pada 8 Januari 2010 yang lalu..



Nama : Nur Zahirah Sofiyyah
DOB : 8 Januari 2009
Umur : 1 tahun 4 bulan

Ummi yg terlebih excited nak sambut birthday Sofiyyah
tapi ummi x la buat besar-besaran, kecik-kecik jer..
Masa nak potong kek, abang unain pulak yang lebih...hehe


Kek tu ummi oder dari http://chilloutchiller.blogspot.com/
last minit order, nasib baik sempat...alhamdulillah...

Closeup sket gambar kek..





Ni pulak hadiah pertama yang Ummi belikan untuk Sofiyyah..
Arrosa Muslimah Doll.. ni pun beli online jugak..




Closeup sket..






itu sahaja yg Ibu Hariz minta...
Harap semua dah ok...



Good luck..!!

2 comments:

  1. ok salam kenal ummi..

    gud luck ye.. comeinya baju aunty nk pinjam bole?

    ReplyDelete
  2. hihi.. baju mana ni? baju dkt kek ker baju arossa?

    tq sudi dtg terjah...

    ReplyDelete