Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Thursday, June 17, 2010

CUTEST BABY IN PURPLE BY MAMA



Haaa...akhirnye MAMA berjaya juga wat kontes...
CUTEST BABY IN PURPLE..!!!

ummi sebenarnyer tengah bz giler skrg tapi apa nak jadi pun jadilah... ummi nak jugak join kontes ni...wahahaaa...

Wajib ummi nak join ni sbb Sara tok le masuk.. ekekek..


Mari2 jom join ramai2...hantarkan gambar si comel anda yg berbaju/seluar purple dengan segera kerana hadiah2 yg menanti amatla lumayan...!!! Rugi ooo kalau tak join...!!! (hehe..promote giler2 nih...!! bz bz pun sempat lagi...)



Hadiah2nya adalah tajaan :


my-kidszone

Apple of mom eyes


Jemariart



dan MAMA sendiri...



Untuk maklumat lanjut boleh rujuk blog puan penganjur yer...

Klik jer kat SINI kalau nak join....
Tarikh tutup penyertaan adalah pada 1 Julai 2010


Ok la..aunty mama..ni gambar Sofiyyah dengan baju purplenyer...!



Nama : Nur Zahirah Sofiyyah
DOB : 8 Januari 2009
Umur : 1 tahun 5 bulan
emel : dingdangyangkiut@gmail.com

Haah, berjaya jgk ummi siapkan n3 ni...alhamdulillah..



Okes, semoga berjaya...


Good Luck to all...

2 comments:

  1. salam..dtg ambik gambo ye, thanx for joining n gud luck kay ;-)

    ReplyDelete