Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Wednesday, June 2, 2010

"Go Go Green Cutest Baby Contest By Mama_Aqish"



Dah lama dok usha kontes anjuran MAMA_AQISH ni tapi ingat
x dapat join sbb Sofiyyah tak der baju kaler hijo lagi..huhuhu...

alih-alih teringat dia ada kaftan kaler hijo.. yes.!!
boleh la Sofiyyah join sekaki...hihihi..

tengok pulak penaja hadiah dia MANJAKUSAYANG...uiissshh..
lagilah teruja sbb ummi memang pernah soping kat sini dan dah
lama add dlm bloglist ummi...

Ummi terjumpa blog Mama_Aqish ni pulak masa jalan2 shoping2
kat blog Mama Zakwan.. ternampak Mama Zakwan join kontes ni
pada 25 Mei 2010 (baru jer lagi...hihi..)...
masa tu tak ingat Sofiyyah ada baju kaler hijo... malas la nak join...


Lepas ni mesti ummi akan selalu jenguk2 bloq Mama_Aqish ni sbb
tadi masa jadi follower, ummi adalah follower ke-700...uiiii ramainyer follower Mama_Aqish...tentu hot la blog ni...


Ok lah, kalau ada lagi sape2 nak join tu sila terjah blog Mama_Aqish ni yer...klik jer kat SINI..

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 13 Jun 2010..
Klik SINI kalau nak join...


Moh nengok Sofiyyah pulak....


So, inilah satu-satunya baju kaler hijo Sofiyyah buat masa ni...
(abaikan kekecohan kat belakang tu yer.. )




Nama : Nur Zahirah Sofiyyah
DOB : 8 Januari 2009
Umur : 1 tahun 5 bulan


Ok semua...Semoga berjaya...!!!!

3 comments: