Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Wednesday, August 11, 2010

WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY


Salam semua, bulan posa ni ummi x aktif join GA
ni GA pertama yg ummi join dibulan Ramadhan yg mulia ni sebab nak kan blouse raya ni..hehe (kalau ada rezeki la...)

Giveaway ni anjuran wardahwardrobe
kalau nak join klik jer SINI
Tarikh tutup pada 31 Ogos 2010


kena lengkapkan slogan saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana ........................ (tidak melebihi 20 patah perkataan).

Ni slogan dari ummi :
Saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana nak dipakai di hari raya, dengan stail dan penuh gaya, jika ditanya beli kat mana, ku jawab wardahwardrobe yang empunya.... (20 patah perkataan)

Ummi nak tag sis nuni, mamazakwan n mamazharfan
jom la join ramai2....


nota: ummi pernah beli blaus dr wardahwardrobe, sekali pegi anjung terjumpa sebijik mcm tu tp harganya masyaallah amatlah berbeza...dah campur kos pos pun masih murah lagi dari yg kat anjung tu...
moral: pegi tengok design kat anjung, beli kat wardahwardrobe...ok kan..


Good Luck!

1 comment:

  1. slm,sy xpsti da tgglkn komen ke x.tp na inform ummi lupa na letak banner contest kt sidebar.tq join ww ga ye.kt anjung pn ada jual eh blaus mcm ww jual.

    ReplyDelete