Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Tuesday, February 8, 2011

Ole-ole Bali Giveaway 2011



ummi nak join kontes ni lak..mn tau rezeki nak dpt ole-ole dari Bali kan...x pernah sampai sana...kalau dapat ole-ole dr sana pun dah suker la sgt...

Anjuran : Blog Bila Cida Cerita (BBCC)
Tarikh tutup : 28 Feb 2011

Kalau nak join klik kat banner 2 kat SINI pon bole...

Syarat2nyer mudah la sangat... sila join reramai yer..!!

2 comments:

  1. wa....menarik....nk joint jugak la...

    ReplyDelete
  2. jom aa...syarat dia mudah sgt..
    p/s: td terserempak dgn hani...dia naik pangkat kat sini..dia pun mcm chekpid jgk...dah 5 bln tu..maknanya masa kat jepun dia tgh pregnant 2 bln tp x tau...!!

    ReplyDelete