Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Friday, March 18, 2011

Aksi si Cilik Berbasikal

aksi cilik berbasikal

ummi join contest ni... Aksi Si Cilik Berbasikal..
anjuran kakyong.com dan syamilamohd.com


Tarik tutup : 31 Mac 2011


Sofiyyah ni pantang kalau dapat keluar rumah mesti pegi carik beskal dia...
"nak aik ikal...ummi! nak aik ikal...ummi!...
tu je la ayat dia.....ummi layan jer la...

tapi bukan lama pun dia dok atas beskal tu... pastu dia mula buat aksi....
haa...ni la dia aksi sofiyyah berbasikal....merempit tu...!! hahaha....

v

v

v

v

v




Nama anak : Nur Zahirah Sofiyyah
Dob : 8 Jan 2011 (2 tahun 2 bulan)


Ummi nak taq : sis nuni & chekpid & semua yg baca entry ni..
jomla memeriahkan contest ni... hadiah2 yang amat menarik menanti anda!!


Barisan penaja contest ini:


banner kakyog's shoppe


p/s:happy belated birthday buat abg Fikri….semoga abg Fikri membesar menjadi anak yang soleh dan sentiasa berada dalam kasih sayang Allah jua….aminnn

6 comments:

  1. comel betul sofiyyah ni...saya chop wat menantu boley?

    ReplyDelete
  2. chekpid: boley..boley...dia juga pandai mengemas, memasak, melipat kain baju...bla..bla..bla...so rege up sket la...hehe..

    ReplyDelete
  3. Salam singgah, menarik photo.. nice blog ;)

    ReplyDelete
  4. salam singgah,
    kakyong dtg terjah... amboi amboi.. muslimah cilik ni, kan main lagi merempit ya... ;)

    kakyong dah semak semua... takde yg kurang.. semua lengkap & gud luck ya...

    ReplyDelete
  5. Bio Aura RM650 : Tq sudi singgah..
    kakyong : hehe...tu la pasal...! neway tq yer dtg terjah...
    lenloy : Tq dear..

    ReplyDelete