Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Wednesday, March 9, 2011

Sedih....dah tak boleh masuk Blog Mama Zharfan...



Sejak semalam ummi x boleh nak access blog Mama Zharfan....
dia keluar macam ni...






nampaknya ofis ummi telah melarang dari membuat capaian ke Blog MZ...
agaknya ni sebab MZ tukar domain dan guna hosting berbayar kot..
MZ tak guna blogspot lagi...


Ofis ummi mmg strict sket....byk capaian yg di blok...
contohnya macam youtube, FB dan yang ummi paling sedih SKYPE pun dah x boleh..
udahnya terputus lah saluran komunikasi ummi dgn kakak ummi yg menetap kat Jordan sana....huhu...sedihnyer...


kalau dulu ummi tiap2 hari akan SKYPE dgn dia tanya khabar berita...
skrg dah lama x contact..x tau apa cerita dia...patutnya kakak ummi due bulan 3 ni...
tah dah bersalin ke belummm...



p/s: Macam mana ummi nak tau perkembangan MZ lepas ni...??? huhu... mungkinkah ummi nak kena ucap gudbye buat MZ..???

No comments:

Post a Comment