Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Sunday, April 10, 2011

hoyeyyy...menang FM Teluk Batik from eliss

Encik random, sila mulakan undian sekarang yer..
Cer pilih..Cer pilih...



Dan pemenangnya ialah ummi sofiyyah...




Syukur alhamdulillah, ummi berjaya mendapatkan FM dari Teluk Batik yg comel giler ini...

Terima kasih kpd elissmie.com
untuk keputusan penuh klik SINI...

9 comments:

  1. dah pos yer :) nanti dah dpt bagitau yer..

    ReplyDelete
  2. kak riza ni bertuah la...selalu dapat tempat kalo enter mana2 contest. memang hoyey betul!!

    ReplyDelete
  3. chekpid : alhamdulillah...kdg2 ada rezeki..tp x der la byk sgt menang...ada yg lagi byk tau..hehe...lagi byk join lg byk peluang nak menang kan...akak time ada mood byk la join, time m***s...hampeh...!!

    ReplyDelete
  4. kat sini rupanya ko melepak ye... patut FB sonyap jo... ;)

    ReplyDelete
  5. hehe....FB tok leh masuk dah kat ofis..

    ReplyDelete
  6. Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

    ReplyDelete
  7. Zuwairi Aiman: tq singgah...ummi pun dah g jln2 kat blog..
    kakyong: tq kakyong...tgk org lain punya collection dah byk...jeles pulak...hehe

    ReplyDelete
  8. jom join ga saya

    http://luvnabilndamia.blogspot.com/2011/06/2nd-giveaway-by-anim.html

    ReplyDelete