Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Tuesday, June 21, 2011

Dah lebih 2 bulan.....

Ish...ish...ish...

dah lebih 2 bulan ummi x ambik pusing pasal blog ni,
maknanya dah lebih 2 bulan jugakla ummi x join mana2 kontes...
kesian la pulak kat blog ummi yang x seberapa ni...
nak di buang sayang la pulak...

bukannya apa, sampai satu tahap, rasa macam dah tepu nak menjoinkan diri dalam kontes-montes ni semua...terasa macam M***S sangat....muak plk tgk byk sgt kontes...tapi x pe, bagus-bagus..mana2 blogger yg nak buat kontes tu teruskan la...jgn dipedulikan kata2 ummi yang x berperaasaan ni....

Ekceli ummi masuk blog ni tiap2 hari tapi cuma bukak dashboard aje tgk apa2 citer menarik dari kwn2...

Alih2 semalam dapat berita gembira keputusan SYTC (Show Your Teeth Contest) by Pn Liza dari ejau.blogspot...tetiba jadi semangat pulak nak join contest semula...hehe..

No comments:

Post a Comment