Terima kasih sebab sudi jadi kawan ummi...

Thursday, June 23, 2011

wildcutecat 1st giveaway: your baby's laugh photo contest



Assalamualaikum,

lamanya ummi x join contes montes ni.....
harini cam berminat lak nak join kontes sbb hadiah2 yg ditawarkan cukuplah menariks....

Kalau nak join jugak klik jer banner...dah nak tutup dah pun..
Tarikh tutup : 24 Jun 2011 (Jumaat)

Bukan susah pun cuma perlu ada gambar anak2 sedang ketawa...

gambar Sofiyyah ketawa mmg byk...mcm2 stail...

ada yg ketawa tutup mulut nampak gigi mcm ni..



ada yang ketawa bukak mulut ternganga mcm ni...



Tapi rasanya gambar Sofiyyah tergelak besar yang paling ummi suka yang ini....
tak ingat dah sebab apa buat dia tergelak..tgh dok main2 kot...
kira yang inilah masuk bertanding yer....tapi kalau puan penganjur suka gambar yang lain tu pun ambik la...x kesah....



Nama : Nur Zahirah Sofiyyah
Tarikh lahir : 8 Jan 2009 (2 thn 5 bulan)
Tarikh gambar diambil : 2010
Nama ibu : Nor Riza Md Johan


Good Luck semua...!!

2 comments:

  1. alololor...sofiyya ni memang mesra kamera la...i like!!!

    ReplyDelete
  2. chekpid@ hehe..susah jugak nak ambik gambar dia sebenarnya...kena candid..

    ReplyDelete